A Dove köztudottan éllovas abban, hogy a nők önelfogadása mellett kampányol. Számos reklámjában előszedte már a testkép és az önbizalom kérdését, üzenetének pedig dióhéjban az a lényege, hogy mindegy, milyen testalkatú vagy – alacsony, magas, karcsú, molett vagy sovány -, a szépséged akkor sugárzik leginkább, ha rendben vagy önmagaddal, és jól érzed magad a bőrödben.
Legutóbbi, Real Beauty-kampányukkal kapcsolatban kicsit már úgy érzi az ember, hogy nagyon ráfeküdtek erre a hangzatos témára, mely mögött lehet, hogy ott van a jó szándék, csak néha már erőltetettnek tűnik. A Dove úgy szeretné érzékeltetni, hányféle formája lehet a szépségnek, hogy a már jól ismert tusfürdőjét hat különféle, exkluzív csomagolásban dobta piacra. Ez természetesen egy limitált kiadás, mely arra szolgál, hogy felhívja a figyelmünket arra, mennyire mások vagyunk.
A hat flakon mindegyike valamely testalkatra hajaz: van köztük sovány nyúlánk, telt homokóra, zömök alacsony, körte, banán és alma típusú forma. Bár a kezdeményezés jó célt szolgál, nem olyan visszhangot kapott, amilyenre a kozmetikai cég számított. A Twitter felhasználói közül sokan mély felháborodásukat fejezték ki a Dove-flakonokkal kapcsolatban, mivel úgy érzik, a nőknek jobb dolguk is van annál, minthogy tusfürdőjük csomagolásához hasonlítgassák magukat. Mások egyszerűen csak nem értik, ez a projekt miben és leginkább hogyan segíti a nők önelfogadását vagy testképük realizálását.