Cindy Crawford a maga 52 évével már szenior modellnek számít, de a külseje valahogy nem erről árulkodik. Még egy ilyen kampányt is lazán bevállalhat, melyben picit sem kapott hangsúlyt a retus.

Valahogy így kell emberi hangvételű, igazán szívhez szóló reklámot készíteni. A luxusórákat gyártó OMEGA Watches márka olyannyira imádja és tiszteli Cindy Crawfordot, hogy tavaly például a családjával együtt kérte fel kampányfotózásra.

Ebből a húzásból valami rossz is kisülhetett volna, ha a kilencvenes évek ikonikus szupermodellje köré csupán díszletként vagy statisztaként állították volna oda a mosolygó férjét és két gyermekét. Szerencsére még a képek kompozíciójában is ügyeltek arra, hogy Cindy Crawford amolyan háttérjátékosként mutatkozzon, aki összefogja a családot.

Idén a 16 éves lányával, Kaia Gerberrel állt az OMEGA kamerái elé, aki ráadásul időközben híres modellé cseperedett. A fiatal, törékeny lányban sokan az édesanyja szépségét látják, nem véletlenül, hiszen az alkatát leszámítva megdöbbentően hasonlít az édesanyjára. 

Bár a kampány lényege az, hogy két generációt állít egymás mellé, akik egyformán élvezhetik a Trésor-órák letisztult eleganciáját, az anya-lánya között feszülő 36 évnyi korkülönbséget cseppet sem érezzük hatalmas szakadéknak.

Bárki más talán kínosan érezné magát egy ilyen fotózáson, ahol az idősebb nő szerepében, retus nélkül, lenge kis ruhában kell mutatkoznia olyasvalaki mellett, aki az ő fiatalkori szépségének a tükörképe, de Cindy-nek nincs miért aggódnia. Csupán a keze árulja el a valós korát, amiről valószínűleg szándékosan nem radírozta le az éveket a cég.

  • Megosztás:
hirdetés