A mesébe illő karriertörténetek reménnyel töltik meg az embert, hogy mindent érdemes szívből, teljes erőbedobással csinálni, hiszen akár a hobbinkból is profitálhatunk egy napon. Egy olasz divatblogger, Chiara Ferragni hihetetlen kiugrása pont erre nyújt példát: a fiatal lány több ezrek álmát váltotta valóra.
Csakúgy, mint más, Chiara is pusztán kedvtelésből indította el blogját a világhálón, The Blonde Salad néven. 2009-ben startoltak a divatról szóló posztjai, melyekben a saját stílusát és öltözködését is bemutatta. Bár a fő profil a divat maradt, a témák folyamatosan bővültek, bejegyzései egyre sokasodtak, így kisebb magazinná nőtte ki magát az online napló. Hamarosan világhírnévre tett szert, Ferragni pedig divatikonként emlegetett példaképpé avanzsált.
Nagy ugrás egy bloggertől
Nem tudni, hogyan, de, miután nemzetközivé vált a blogja, remek stílustippjeinek köszönhetően a divatszakma krémje is felfigyelt az olasz lányra. Lehetősége nyílt rá, hogy kapcsolatba lépjen tervezőkkel, illetve más-más síkon kibontakoztathassa tehetségét és szenvedélyét. Idén nyáron jelentek meg első cipőkreációi a luxus divatcikkeket forgalmazó Luisaviaroma webshopjában, mely számos neves tervezővel dolgozik együtt.
Őszre teljesen beért a dolog, így Chiara Ferragni neve felkerült a dizájnerek közé, valamint a legújabb, 2013-2014-es őszi-téli cipőkollekciója már erős kampánnyal lett megtámogatva. Az új üdvöske főként a most divatos papucsfazonokra helyezte a hangsúlyt, de egy aranyáron kapható leopárdmintás bokacsizmát, valamint csillogó sarkú bakancsokat is tervezett.
A papucscipők közül a csillogó, fiatalos, csajos mintával ellátott darabok a legnépszerűbbek, melyek a kampányfotókra is felkerültek. Az áruk egy kissé borsos, körülbelül 46 ezer forintért kaphatók.
Mint modern fashionista, Chiara arra törekedett, hogy összekapcsolja a csajos, elegáns megjelenést a kényelemmel és a funkcionalitással. A merész, csillogó felületekkel és a kacér rúzs- és szempillamintákkal arra szeretné ösztönözni a divatimádókat, hogy merjenek bevállalósak, egyediek, stílusteremtők lenni.
Valószínűleg nem állt meg itt a fiatal lány álomkarrierje. Ferragni nemcsak a saját cipőreklámjában tűnt fel eddig: a Mango tavalyi őszi-téli divatbemutatóján készítettek vele egy rövidke reklámfilmet Barcelonában, illetve a Victoria’s Secret felkérésére megjelent a fehérneműcég rajongói oldalán a Blogger Buzz-rovatban.