Cher a Balmain új sztárja, a legfrissebb Blaze típusú kézitáskát népszerűsíti, méghozzá nem is akármilyen cuccban. A márka és az énekesnő szuper szövetségesek, ha meglepetésről van szó, Olivier Rousteing most látnokot játszik, és a divaton keresztül nyit ablakot a jövőre.
Cher sosem rajongott a szimpla, snassz stílusért, a színpadon, illetve a magánéletében is jó pár különc darabot felvonultatott már. Merész ízlése nem változott az évekkel, a megjelenése és ruhatára csupa meglepetés. Ha úgy tartja kedve, neccharisnyában és miniszoknyában lép a színpadra, tőle az sem szokatlan, hogy hetvenen túl is ragaszkodik a formabontó, esetenként kihívó ruhákhoz.
A Balmain manapság a futurisztikus divat megszállottja, bár az izgalmas fazonok korábban sem álltak távol a divatcégtől. Újabban azonban a múlt és a jövő idővonala foglalkoztatja, kollekcióiban a múltidéző retró és a látnoki futurisztikus stílusjegyek egyaránt szerepelnek.
Cher idén csatlakozott a francia márkához, már akkor sejteni lehetett, hogy valami nagy durranást tervez vele a divatház, amikor a 2023-as kollekciókat felvonultató párizsi divathéten megjelent a Balmain kifutóján. Egy testre feszülő, futurisztikus cuccban vonult végig a közönség előtt, most pedig izgalmas fotók készültek róla a Blaze kézitáska reklámarcaként.
Mintha a Mátrixból lépett volna elő Cher: a Balmain táskakollekcióját reklámozza
A divatshow is emlékezetesre sikerült, de a kampányfotókat sem nagyolta el a divatház. Olivier Rousteing, a márka kreatív igazgatója egy kissé sötét, elgépiesedett jövőképet fest elénk. Arról nincs tudomásunk, hogy a Mátrix filmeket alapul vette volna az inspirációhoz, de Cher hasonlóan egy digitális világhoz csatlakozik, majd pusztán az elméje erejével megteremti a jövő táskafazonját.
A reklám szlogenje: bátor, látnok, ikonszerű. Cher testre feszülő ruháját csakúgy, mint a hátteret, a legmodernebb vizuális effektekkel alkották meg, a CGI technológia segítségével alakult át az énekesnő a Balmain víziójában megjelenő istennővé.
Kiemelt kép: Jon Kopaloff/Getty Images.