Először szerepel Chanel reklámban Gisele Bündchen, aki a divatház új sminktermékét, a Les Beiges púdercsaládot népszerűsíti idén. A Chanel Cosmetics állandó arca továbbra is Jac Jagaciak maradt, vagyis őt láthatjuk tündökölni a tavaszi kampányban, a majdnem tíz évvel idősebb kolléganője pedig a természetesség hírnökeként hangol minket a nyárra.
A 32 éves Gisele Bündchen még mindig a legkeresettebb topmodellek között van, bár kevesebbet hallani róla, mióta szerződést bontott a Victoria’s Secrettel, és kétgyermekes családanya lett, de ez nem jelenti azt, hogy nem halmozzák el felkérésekkel. Manapság a Pantene, az Esprit és a Versace reklámarca, illetve annyi év után még mindig ő a legjobban kereső szépség a Forbes magazin listája szerint.
Értjük, hogy miért pont őt választotta a Chanel a friss, napbarnított megjelenést kölcsönző új púderük bemutatására: Gisele sikeres, vonzó, pozitív kisugárzású, modern nő, aki szinte kicsattan a boldogságtól. Tavaly hozta világra második gyermekét, de az anyaság mellett a karrierjét is ügyesen egyengeti, valószínűleg jó szervező, hogy a fotózások, divatbemutatók mellett még az üzletasszonyi tevékenységeire is jut ideje.
A vele forgatott reklámfilm a kifinomult stílusú, elfoglalt nőket szólítja meg, hiszen Gisele két lépés között, pár másodperc alatt felkeni a bronzosító púdert, mely természetes hatású, selymes barnaságot ígér, és árnyékolóként is jól használható. A Les Beiges púder finom szemcséi egészséges ragyogást adnak a bőrnek, mintha egy picit megkapta volna a napfény.
A Chanel új terméke öt árnyalatban kerül forgalmazásba, melyek között a rózsás bézs, valamint a sötét bronz tónusok is megtalálhatóak. Mario Testino kampányfotóin könnyű, nyárias, natúr sminkben látható a brazil modell, egy-két képen még a szeplőit sem retusálták ki teljesen.