Nemcsak a Mango érezte úgy, hogy az új év vérfrissítést kíván, hanem a Chanel-divatház is fiatalabbakra cserélte jól bevált, megszokott modelljeit. A 2013-as tavaszi kampányfotókon csak Stella Tennant tűnik fel a régi arcok közül, ám mégsem emiatt lett vita tárgya az újdonsült reklámanyag. A 42 éves Stella mellett ugyanis két fruska látható a képeken, akik még majdhogynem kislányok. Az újonnan berobbant Yumi Lambert már betöltötte a 16. életévét, Ondria Hardin korát azonban csak találgatni lehet, mert az ügynökségei is mélyen hallgatnak róla.

Egyes szóbeszédek és nem alátámasztott feltételezések szerint a lány még alig 15 éves, így elvileg csak fotózásokon vehetne részt, és nem sétálgathatna kifutókon. Ezek a pletykák azonban a legkevésbé sem érdeklik a divatszakmát, hiszen a leányzó feltűnően tehetséges, ráadásul 18-nak is kinéz, így már két éve folyamatosan kapja a felkéréseket a legnevesebb divatházaktól.

Ilyen fiatalon a Chanel kampányában szerepelni nem piskóta, amivel a tavaly felfedezett Yumi is bátran büszkélkedhet majd, különösen így, hogy a karrierje bimbódzó kezdetén kapta ezt a megtisztelő felkérést. Ráadásul Karl Lagerfeld fotózta a lányokat, aki mindkét hamvas szépségnek nagy jövőt jósol. Állítólag a régi és új találkozását akarta érzékeltetni a divatház, mely nemcsak a ruhák stílusában, hanem a modellek korkülönbségében is kiütközik a fotókon.

  • Megosztás:
hirdetés