Kendall Jenner után most Carla Bruni a francia luxusékszermárka, a Messika új arca. A hetvenes évek diszkókorszakát elevenítette fel az egykori first lady, akinek remekül állnak a különleges, feltűnő ékszerek.
Szupermodell múltját nem dobta teljesen félre, Carla Bruni, ha elvétve is, de a mai napig vállal kampányszerepeket, divatfotózásokat, sőt, a kifutón éppúgy megfordul.
Ezúttal a Messika új kollekcióját népszerűsíti a Midnight Sun kampányban, amely a hetvenes évek legmenőbb klubjainak luxushangulatát kelti életre.
Carla Bruni és a francia luxus: a menő ékszerek világát tárja elénk a szupermodell
A Messika Jewelry márka egy 2005 óta fennálló családi vállalkozás, amit most Valérie Messika, a híres gyémántkereskedő, André Messika lánya vezet nagyszerű üzleti és kreatív érzékkel.
A luxusékszerekkel foglalkozó francia cég a klasszikus, időtálló formavilágot keveri a kortárs divatelemekkel. Valérie pont úgy, ahogy az apja tette, nagy teret ad a gyémántok tündöklésének, ugyanakkor az új és szokatlan formákat, dizájnokat keresi.
A Messika ékszereit olyan sztárok viselik, mint Rihanna, Doja Cat, Naomi Campbell, Gigi Hadid, Margot Robbie, Cardi B, Beyoncé vagy Kim Kardashian. Carla Bruni szintén imádja a francia luxusmárka különleges darabjait, az idei Met-gálán egy nyakörvszerű kreációban jelent meg a vörös szőnyegen.
Carla Bruni tökéletes választás volt az új kampányhoz, úgy ragyog Pierre-Ange Carlotti múltidéző fotóin, mint egy fényes csillag a hetvenes évek diszkókorszakából.
A menő klubokba csak azok juthattak be, akik igazán trendi megjelenéssel és befolyásos névvel bírtak, vagy a legszebb modellek táborát gazdagították. Az egykori first lady tökéletesen hozza a diszkódívák csillogó stílusát, szebben ragyog, mint a kampányban felvonultatott ékszerek.
A dögös ruhák szintén visszaidézik a divatos klubok fénykorát, ráadásul nagyszerűen harmonizálnak a feltűnő, mégis nőies nyakláncokkal, gyűrűkkel, karkötőkkel.
Kiemelt kép: Laurent KOFFEL/Getty Images.