Most debütált a Calvin Klein 2019 őszi fehérneműkollekciója, ami a márka szokásaihoz híven ismét nagy nevekkel reklámozza az új darabokat. A kollekció két női főszereplője Naomi Campbell és Bella Hadid, akik mi tagadás, jól néznek ki a fotókon.

A kampány a MYCALVINS IRL –MyCalvins In Real Life- nevet kapta, aminek mottója, hogy különbözőképpen mutassa be, hogy lehet egy nő szexi. Mivel manapság nagy igény van a női sokféleség és hitelesség bemutatására, a márka két különböző életkorú, bőrszínű és attitűdű modellt választott.

A fő koncepció a természetesség hangsúlyozása, elmosva a határokat a vélt szexiség és a valós egyén kisugárzása között. A képek hétköznapi, intimebb pózban mutatják a két szupermodellt, minden mesterkéltségtől mentesen. Mintha csak azt mondanák: én így vagyok szexi, és te?

A képek érdekessége még, hogy egy fekete-fehér és egy színes képet raktak egymás mellé, ezzel is hangsúlyozva a képzelet és a valóság közötti ellentétet. Előbbi sokall jobban beállított, míg utóbbi természetesebb pózban mutatja a modelleket.

Bella Hadid már korábban is modellt állt a márkának, legutóbb májusban, ahol nagy érdeklődés övezte a virtuális modellel, Lil Miquela-val közös csókváltása. Naominak viszont meglepő módon ez az első Calvin Klein kampánya, ami ahhoz képest, hogy első, igen jóra sikeredett.

Kiemelt kép: Getty Images/Pascal Le Segretain.

  • Megosztás:
hirdetés