Beyoncé április 15-én, Belgrádban kezdte meg világ körüli turnéját, melynek keretén belül áprilistól májusig Európában lép fel, azután Észak-Amerikát veszi célba. A Mrs. Carter show valószínűleg sok meglepetést tartogat, hiszen az énekesnő szereti a látványos jeleneteket és a díszes, extravagáns színpadi öltözékeket.

A hírek szerint idén a Dsquared2 és az Emilio Pucci látja el fellépőruhákkal a divatimádó dívát, ám a show előtt a tervezés folyamatát és részleteit is titokban tartották. A Caten fivérek annyit árultak el, hogy Beyoncé kizárólag neki készített, egyedi kreációkat rendelt tőlük, de a színpadra szánt darabokat a tavaszi-nyári kollekciójuk ihlette, mely találóan a Glamazon nevet kapta. A dögös, motoros stílust a kilencvenes évek divatjegyeivel gyúrta össze a tervező testvérpár.

Peter Dundas, az Emilio Pucci kreatív igazgatója öt színpadi öltözéket tervezett Beyoncénak, melyek vázlataihoz a 2014-es téli kollekcióból merített inspirációt, ám a couture ruhák jellemzőit úgy ültette át a fellépő jelmezekbe, hogy igazodjanak a show stílusvilágához, és táncolni is lehessen bennük. Dundas szerint Beyoncé az egyik legédesebb megrendelője a hírességek közül, akivel könnyű együttműködni. Határozott elképzelése van arról, hogy mit akar, de közben teret enged a tervező kreativitásának.

Beyoncé cipőit Stuart Weitzman készítette a Mrs. Carter turnéra, aki az elmúlt hat évben számos különleges fellépésre tervezett egyedi lábbeliket az énekesnő számára. Weitzman Beyoncé stylistjaival dolgozott együtt, de a díva édesanyját, Tina Knowles-t is bevonta a kreatív feladatokba. A csillogás jegyében a fűzős, magas sarkú bakancsokra Swarovski-kristályok kerültek.

Beyoncé egyébként a brit Vogue magazin májusi címlapján is szerepel, valamint ő az egyik sztárja a H&M nyári kampányának, így óriásplakátokon és kisebb reklámanyagokban éppúgy látható lesz tavasz végétől.

  • Megosztás:
hirdetés