A dallasi székhelyű, amerikai luxusáruház, a Neiman Marcus nem egy szokványos pláza, hiszen üzleteiben a legnevesebb divatházak és tervezők kreációit vonultatja fel. Ott vásárolni egyfajta életstílust jelent, mely megkíván bizonyos anyagi színvonalat. A cég által minden évben kiadott Art of Fashion kampány már hagyománynak számít, jóformán húszéves múltra tekint vissza.
Az ötlet forradalmi lépést eredményezett, hiszen ilyen magas színvonalú és terjedelmes kereskedelmi kampány még soha azelőtt nem került napvilágra, és még ma is nehéz versenybe szállni vele. A modellek és a fotósok számára is megtiszteltetést jelent, ha részt vehetnek a divatkönyv kiadásában. A kampány nem szimplán plakátfotókból áll, hanem a 22 képes sorozat úgymond nyomtatott, befűzött kiadvány formájában is megjelenik.
Olyan, akár egy mini divatbiblia, mely nemcsak a legnagyobb tervezők új kollekciójából vonultat fel néhány emlékezetes kreációt, hanem képet ad az épp aktuális divatfotózási trendekről is. Eddie Nunns, a Neimann Marcus alelnöke úgy jellemezte a márciusi kiadást, hogy az a művészet és a kreatív képzelet találkozása.
A reklám legújabb kommunikációs formáit mutatja be, mely a művészet és a divat határán mozog. Idén Walter Chin elismert fotóst kérte fel a luxuscég, aki többek között a Hermes, Chanel, Lancome, Missioni és Tommy Hilfiger kampányanyagait is fotózta már. Az Art of Fashion kampányban a mozdulatokra fektetett hangsúlyt: a ruhák és a modellek is mozgásban vannak. A csodás ruhákban és cipőkben Karlie Kloss és Vika Falileeva pózol a képeken.