Nem mindenki szereti a sportruhákat, pedig a nők esetében fontos, hogy ne csak kényelmesek, hanem stílusosak és ösztönzők is legyenek. Bár a futópálya nem divatbemutató, egy kinyúlt, leharcolt mackóalsó nem igazán építi az önbizalmat. Stella McCartney évek óta tervez sportruházatot az Adidasnak, mostanra pedig sikerült egy olyan egyedi, kiforrott, energikus stílust felépítenie a sportdivaton belül, mellyel új lendületet adott a német sportszergyártó cégnek, és egyben a sportot is csábítóbbá tette.
Stella sikereinek köszönhetően az Adidas visszaküzdötte magát a sportmárkák élvonalába, sőt, felveszi a versenyt az új márkákkal. Az elmúlt években ugyanis jelentősen megváltozott a sportruházat és az utcai divat viszonya, az éles határok egyre inkább elmosódtak, így létrejött egyfajta átmenet. Minél népszerűbbé tette a nagyvárosi élet az utcai sportokat, annál jobban elterjedt a színes, vagány street trend. A retró persze újra menő, de az Adidas jól érezte, hogy a három csík már nem lesz elég az új generációnak.
Tavaly Stella tervezte a brit olimpiai csapat formaruháit, amivel igencsak nagy hírverést szerzett a cégnek, idén pedig a színes, csajos tavaszi sportkollekciója kecsegtet újabb sikerhullámmal, mely a nyolcvanas évek hangulatát ötvözi a mai slágertrendekkel. A ruháknál már csak a kampányfotók ütősebbek, melyek nemcsak a sportolókat szólítják meg, a belőlük sugárzó életigenlő energia pedig kifejezetten ragadós. A mozgalmas, lendületes képek azt üzenik, hogy vidd ki az edzőtermet a szabadba, hiszen itt a tavasz, a megújulás ideje!