Durván kiakadtak az ízléstelen reklámfotókon a pluszos méretű vásárlók. Úgy érzik, hogy a cég reklámfotói gúnyt űznek belőlük.

Nem túl szerencsés katalógusfotót készíttetett a Wish.com online áruház az általuk forgalmazott pluszos méretű harisnyákról. A vásárlók számára is érthetetlen, hogy miért nem tudták plus size modelleken befotózni a termékeiket, ahogy az ma már bevett szokás a divatiparban.

A Wish.com azonban úgy gondolta, hogy a harisnyanadrágok nagy méretét a lehető legegyszerűbb módon érzékelteti, egy vékony modellen szemléltetve. A vásárlók úgy érzik, hogy rájuk nézve sértő, sőt, gúnyos hangvételűek a képek, mert a reklámmodell nem csupán viseli a ruhadarabot, hanem teljes testével elbújik benne, még látványosabbá téve, hogy akár többször is beleférne.

A Twitteren is nagy visszhangot kapott az eset, ami sokaknál kiverte a biztosítékot. A cég érzéketlenségére azért sincs mentség, mert az ügynökségek tele vannak szebbnél szebb, különféle testalkattal rendelkező, pluszos méretű modellekkel. Többen úgy gondolják, ilyet csak szándékosan lehet tenni, egyfajta célzásként. Más értelmét nem látják annak, hogy miért ilyen módon reklámozza termékét a cég.

  • Megosztás:
hirdetés