Léteznek olyan korokon átívelő arcápoló termékek, melyek generációkon keresztül meghatározó szerepet töltenek be az otthoni szépségápolásban, ilyenek például a Helia-D Classic termékcsalád tagjai, melyek negyven éve velünk együtt változnak, a nők igényeihez igazodva.

hirdetés

A hatóanyagok és a technológia fejlődésével minden kornak megvannak a sajátos szépségápolási igényei, amelyeket a jól bevált arcápoló termékek éppúgy igyekeznek követni, akárcsak a Helia-D Classic termékcsalád formulái.

A márka Classic termékcsaládjának története negyven évvel ezelőtt kezdődött, amikor a Szigethalmon élő, házi kozmetikumokat készítő Nedeczky Jenőné, Margit néni észrevette, hogy a napraforgószár természetes kivonata a kézen és az arcon is rendkívüli hidratáló hatással bír. Ez a felfedezés és szabadalmaztatott hatóanyag volt az alapja a Helia-D klasszikus krémjének, melynek a népszerűsége az eltelt évtizedekben is töretlen maradt.

Fotó: Tuba Zoltán Képszerkesztőség.

 

A Classic krémcsalád olyannyira tükrözte a kor trendjét, hogy olyan területeken is nagy siker lett, mint az USA vagy Dél-Korea, de volt arra is példa, hogy francia diplomata vásárolta és szállította a francia modellek számára a „magyar csodakrémet”. Ezt a csodát szeretné a mai napig őrizni és ápolni a Helia-D.

Ezeket a gondosan válogatott növényi összetevőket és vitaminokat tartalmazó klasszikus kozmetikumokat generációk használták és szerették, illatuk beleivódott az emlékezetünkbe, egy egész korszakot foglalnak magukba, amely lefektette a mai arcápolási rutin alapjait.

Fotó: Tuba Zoltán Képszerkesztőség.

 

A Classic krémek most modern hatóanyagokkal kiegészülve a mai modern nők életéhez igazodva, komplex ápolást nyújtva újultak meg.

Kívül-belül megújultak a Classic arcápoló termékek – a magyar nők igényeit vette alapul a Helia-D

A Helia-D átfogó fejlesztésbe kezdett a tavalyi évben, melynek célja a teljes arcápoló portfólió megújítása. A Classic termékcsalád ráncfelvarrása előtt a márka piackutatás keretében vizsgálta a 35 év feletti magyar nők arcápolási szokásait és igényeit. Többek között ennek eredményét felhasználva újították meg a teljes Classic termékcsaládot, amely idén júliusban új hatóanyagokkal és külsővel kerül a polcokra.

A kutatásból kiderült, hogy a 35 év feletti magyar nők 60%-a rendszeresen, mindennap használ valamilyen arcápolási terméket, amit tudatosan, a hatóanyagok figyelembe vételével választanak ki a kínálatból.

A megújult Classic termékcsaládot bemutató sajtóeseményen a Helia-D nagykövetei, Pataki Ági és Zséda – Zsédenyi Adrienn – is részt vettek. Fotó: Magyar Nemzeti Múzeum.

 

A megújult, Classic termékcsaládot bemutató eseményen Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonosa, ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a kutatási eredmények mentén újították meg a sokak által kedvelt Classic arcápoló termékek formuláit:

– Ehhez az évtizedek óta féltve őrzött receptúránkat megtartottuk, viszont innovatív hatóanyagokkal egészítettük ki, ami a korábbihoz képest még gazdagabban tápláló krémeket eredményez. Ilyen például a kiváló hidratáló hatású hialuronsav és a növényi kollagén, valamint a ránctalanító termékeinket gazdagító szkvalán, amely növeli a bőr nedvességtartalmát és erősíti a természetes regeneráló képességét. – számolt be a megújulásról.

Elegáns, modern külsőt és intenzívebb formulát kaptak a 40 éve ismert arcápoló termékek

A szépségápolási szokások legtöbbször anyáról leányra öröklődnek, pont így jártak kézről kézre a családban a Helia-D Classic arcápoló termékek, melyeknek illata egy korszak emlékeihez kötődik.

Bár a márka célkitűzése, hogy a folyamatos kutatómunkának és fejlesztésnek köszönhetően olyan receptúrákat dolgozzon ki, melyek még hatékonyabb bőrápolást nyújtanak, jó hír, hogy a modern hatóanyagok beemelésével nem tűnik el minden, ami korábban egyedivé és szerethetővé tette a termékcsaládot. A kencék jól ismert állaga és kedvelt illata továbbra is megmarad, de a már jól bevált hatóanyagok sem tűnnek el a formulákból, ilyenek például a bőrtápláló vitaminok, a napraforgószár-kivonat, a shea vaj és a körömvirágolaj.

A Helia-D megújult Classic termékcsaládját a Magyar Nemzeti Múzeumban tartott eseményen mutatta be, június 13-án. Fotó: Tuba Zoltán Képszerkesztőség.

 

Ám olyan extra összetevőkkel egészültek ki, mint a kiváló vízmegkötő képességgel rendelkező hialuronsav vagy a zöld, fenntartható forrásból származó, feszesítő hatású növényi kollagén, avagy PhytoCollagen, hogy hatékonyabb regenerálást nyújtsanak az arc, a nyak és a dekoltázs bőrének.

A ráncok megelőzésére és finomítására egyaránt alkalmazható bőrfiatalító termékek mindemellett szkvalánnal is gazdagodtak, amely védi a bőrt a transzepidermális vízvesztéssel szemben, felszínét simává és kellemes tapintásúvá teszi anélkül, hogy elnehezítené azt. A kilenc kozmetikumból álló, csomagolásában ugyancsak megújult Classic termékcsalád egytől egyig vegán formulákat vonultat fel, melyek 24 órás hidratálást biztosítanak.

Kiemelt kép: Getty Images.

Cikkfotók: Tuba Zoltán Képszerkesztőség, Magyar Nemzeti Múzeum.

  • Megosztás:
hirdetés