Diane von Furstenberg idén James Kaliardos sminkmestert kérte fel, hogy őszi-téli kollekciójának bemutatójára diszkrét és üde, de ragyogó sminket kreáljon a modellek arcára, a harmincas évek stílusában. Kaliardos jó választás volt erre a feladatra, mert sohasem készít harsány, meghökkentő sminket: a munkája láttán már-már arra gyanakszik az ember, hogy varázsecset van a birtokában, hiszen még a nehézkes, fémes-szürkés szemfestést is szolidan, friss hatással tudja tálalni. Pedig a füstös szürke gyakran az arcfestés mumusa, mert könnyen fáradttá, öregebbé teszi az arcvonásokat.
Kaliardos szerint a friss arcbőr nem a jó sminken múlik, már jóval előbb meg kell alapozni, különben bármilyen színt visz fel az ember, tompán, fakón fest majd. Első lépésként ásványi anyagokban gazdag hidratáló gélt használt, hogy élettel töltse meg a modellek bőrét. Ez a smink csak különösen könnyed, leheletfinom alapozót bír el, mely kiegyenlíti a bőr tónusát, de szinte eggyé válik a textúrájával.
A szemek kiemelését azzal kezdte, hogy egy világosabb, hamvas és egy sötétebb, füstszürke szemceruzával átsatírozta a felső pillák tövét és a vízvonalat. A szemhéjakat titánszürke tónussal árnyékolta, majd a mozgó részen éjféli ragyogást alkalmazott, metálfényű pigmentekkel. A szempillák tövének vonalát fekete szemkihúzó géllel erősítette meg, a mozgó rész mentén pedig kékesszürke, jól satírozható szemceruzával dolgozott. Ezután az alsó és felső pillasort fekete szemspirállal hangsúlyozta.
A drámai szemeket a viszonylag egyszerű ajkak ellensúlyozzák, ettől tűnik olyan frissnek és üdének ez a smink. Először természetes fényű hidratálót kent fel a sminkmester, majd lazacos kontúrceruzát, illetve azzal megegyező árnyalatú, selyemfényű rúzst használt. Az arccsontokra a rúzzsal harmonizáló, de világosabb lazacrózsaszín pirosító került, mely csupán halvány rózsapírt ad az arcnak.