A Chanel történelmét szinte végigkíséri a kamélia. Korábban anyagokon, kiegészítőkön kapott helyet a népszerű növény virága, most azonban egy újabb fejezet vette kezdetét a francia luxusmárkánál, ugyanis megjelent a No. 1 névre keresztelt termékcsalád, mely különleges, vörös kamélia kivonattal táplálja a bőrt és segít megőrizni a fiatalos kinézetet.
A Chanel név hallatán sokaknak a meseszép ruhák, a bukléblézer vagy a 2.55 táska ugrik be. Míg mások egyből a Nr.5-re, a divatház leghíresebb parfümjére gondolnak, vagy egy csábító vörös rúzsra, melyért még Coco Chanel is rajongott. Pedig a márka kitűnő bőrápolási részleggel rendelkezik, folyamatosan jelentkezik újdonságokkal, ezzel kitűnik a luxusmárkák közül.
Most szintén a szépségápolási vonalat szeretnék erősíteni, hiszen az új Nr. 1 termékcsalád a bőr frissességére, fiatalosságára és a sejtek védelmére összpontosít. Az új kencék központjában a vörös kamélia áll, melyet a japán nők csak szépségelixírként emlegetnek.
A meseszép kamélia a japán nők csodaszere
A kaméliából a Távol-Keleten legtöbbször olajat készítenek, amelyet a növény magjából sajtolnak ki. Szinte minden módon használják a szépségápolásban, mivel egy nagyon erős, természetes antioxidánsról van szó. Ennek köszönhetően remekül felveszi a harcot a szabad gyökök romboló hatásaival, csökkenti a környezeti stresszt, és segít megóvni a bőrt az UV-sugarak okozta kártól. Sok A-, B-, C- és E-vitamin található benne, ezért kifejezetten hasznos a bőr egészségének.
A Chanel ezt az időtlen virágot helyezte középpontba. A vörös kamélia hatalmas revitalizáló erővel rendelkezik és erős antioxidáns. A kencékbe a kivonata került bele, ami már a bőröregedés legelső jeleivel felveszi a küzdelmet.
A Chanel új No. 1 termékcsaládja egyszerre forradalmi és természetes
A Chanel No. 1 termékcsalád megalkotásához három formában került felhasználásra a vörös kamélia: kivonatként, olajként, vízként. A legelső elősegíti a sejtvédelmi mechanizmust, meghosszabbítja a sejtek várható élettartamát. Az olajnak szintén a sejtvédelemben jut szerep, mivel korlátozza a külső stresszhatások okozta oxidációt. Az utóbbi pedig revitalizálja a bőrszövetet és friss érzést biztosít.
Bár a vörös kamélia rengeteg jótékony hatással bír, más oka is van, hogy ez a virág került a középpontba. Ez volt Coco Chanel egyik kedvence, egyszerre provokatív, mégis visszafogott és egyszerű. Elsőként 1933-ban jelent meg egy ruhán, azóta pedig a divatház egyik szimbólumává vált. Nincs erős illata, de nem is ez a lényeg, hiszen megtestesíti mindazt a szabadságot és függetlenséget, amit Coco annyira imádott.
A termékek 97%-ban természetes összetevőkből készültek, és átlagosan 76%-ban tartalmazzák a vörös kaméliát valamilyen formában. A kilenc kozmetikumból álló új termékcsalád egy teljesen új fejezetet nyit a luxusmárka történetében. A felhozatalban találunk arclemosót, szemkörnyékápolót és alapozót is.
A kencék megalkotásánál a természetes alapanyagok mellett a fenntarthatóság is fontos szempont volt. A csomagolások vékony üvegből készültek, a műanyag kupak pedig nagyrészt bioalapú anyagokból van. Csak természetes színezéket használtak, a papírokat pedig QR-kóddal váltották fel. Így sokkal kevesebb szemét keletkezik a kencék megvásárlásával.
Az új termékek reklámozására több modellt is felkértek, ennek a csapatnak a része a dél-koreai manöken és modell, Hoyeon Jung. A híresség gyönyörű arcbőre úgymond felhívja a figyelmet arra, hogy a megelőzés, a gondoskodás és a bőr táplálása a három legfontosabb alappillér a szépségápolásban.
Kiemelt kép: FashionGoneRogue.com.