A svéd ruházati bolt minden évadban más-más tervezővel dolgozik, így hozva el a magas szabászatot az alacsony költségvetéssel élőkhöz. Persze ne legyenek illúzióink a minőséget tekintve, az anyaghasználat a megszokott, Sonia Rykielnél ezt magam is tapasztaltam az első mosást követően.
Itthon kimaradt a Versace-kollekció tavaszi része, csak webáruházon keresztül volt kapható, de nem érdemes bánkódni miatta, a botrányosan rossz szó közelíti meg talán az eredményt, ronda nyomott minták, és semmi ötlet, bármelyik kínai áruházban jobbat találni.
A következő nagy név a Marni. Reméljük, a szintén olasz divatház több fantáziát látott az együttműködésben, mint Donatella. Az első fotókat elnézve nem lehet panasz rájuk.
És a hétvégén kijött az első kampányfotó is, egy selyemruhával. A kampány arca a vicces nevű Imogen Poots.
A kollekció promó-videójában viszont a lánynak nem Marni-ruhát, hanem kalóriadús ételeket adnánk, mert valószínűleg a testtömegindexe az anorexiás tartományban mozog.