Az élet bármikor produkálhat váratlan helyzeteket, akár olyat is, ami miatt kikerülhetetlen az esküvő elhalasztása. Ha még nem küldtétek ki a meghívókat, nincs gond, de, ha már mindenki értesült a dátumról, szólnotok kell a változásról.

De vajon mi a menete egy ilyen tájékoztatásnak? Hogyan oldhatjátok meg, hogy mindenkihez eljusson az információ, ne sértődjenek meg, és ne is kérdezősködjenek? Íme, három tipp, ami segíthet.

Írjatok levelet!

A legbiztosabb, ha megfogalmaztok egy rövid üzenetet, melyet mindenkinek postázhattok a meghívókhoz hasonlóan. Ha van esküvői weboldalatok, oda is mindenképpen tegyétek fel a változást, ám nem biztos, hogy ezt mindenki rendszeresen ellenőrzi, ezért jobb, ha maradtok a papírformánál. Interneten nem ajánlatos közölni a helyzetet, mert egyrészt nem túl személyes, másrészt illetlen egy körlevéllel lerendezni a násznépet.

Ne magyarázzátok túl!

Mindegy, mi az oka a halasztásnak, nem kell részletesen beavatni mindenkit a történtekbe. Persze azért indokolni nem árt, hiszen ők is készültek az esküvőre, és jár nekik annyi, hogy tudják, miért kerül át másik napra, de csak nagy vonalakban írjátok meg, hogy mi történt, például annyi bőven elég, hogy családi okok vagy váratlan munkaügy miatt tolódik a ceremónia.

Ne szabadkozzatok!

Fontos, hogy ne esedezzetek a meghívottak bocsánatáért, hiszen ez a döntés nektek is épp olyan kényelmetlen, mint nekik. Érdemes úgy fogalmazni, hogy sajnálattal értesítitek őket a változásról, és remélitek, az új dátum is megfelel majd nekik. Ha ez már megvan, közölni lehet a levélben, de csak akkor, ha már biztos, mert több halasztás már valóban kellemetlen. Ha még egy kicsit is képlékeny az új nap, egyelőre inkább ne írjátok bele.

  • Megosztás:
hirdetés