Már szinte bevált szokásnak számít a divatcégeknél, hogy a nagyobb sajtóvisszhang kedvéért hírességeket szerepeltetnek a kampányaikban, vagy felkérnek egy ismert, neves tervezőt, hogy dobjon össze nekik egy jól tálalható kapszulakollekciót. A brit River Island márka azonban ennél is tovább ment, mert nemcsak reklámarcnak szerződtette Rihannát, hanem bevonta a tervezési folyamatokba is.
Az énekesnő nagyon örült a feladatnak, és komolyan vette az együttműködést. Teljesen beleélte magát a tervezői szerepbe, mivel egy régóta dédelgetett álma teljesült ezzel a felkéréssel, így a stílusán és a kreativitásán kívül a divat iránti szeretetét, valamint a lelkesedését is belevitte a tavaszi kollekcióba. A marketing felépítése is szimpatikusra sikeredett, a River Island nem tapétázta ki az oldalát Rihannával, csupán egy-két fotót és hírszösszenetet tettek közzé, melyekből kiderül, milyen jól sült el a közös munka.
– Nagyon örülünk, hogy mi vagyunk az első olyan divatmárka, akik ebben a formában dolgozhatnak együtt Rihannával. Ő nemcsak élvezi a divatot, hanem egy igazi stílusikon számunkra, aki elegáns szintre emelte az utcai divatot. Amint elkezdtük a közös munkát, máris éreztük, hogy nagyon jól összepasszolnak az ötleteink – mondta Ben Lewis, a River Island vezérigazgatója.
Rihanna sem rejtette véka alá az örömét, szinte gyermeki izgatottsággal várta, hogy kipróbálhassa magát az új területen. Saját bevallása szerint már jó ideje fontolgatta, hogy kiad egy saját kollekciót, London pedig mindig inspirálóan hatott rá az öltözködésben. A River Island csapatában tökéletes partnerre talált, és sokat tanult tőlük a közös munka során. A sajtótájékoztatón készült videóból még többet megtudhatsz Rihanna elképzeléseiről.
A lookbook-fotókra még picit várni kell, csak egy-két promóképet szellőztetett meg a cég, hogy felcsigázza a River Island és Rihanna rajongóit. Az már biztos, hogy sportos, laza, színes és vagány, utcai stílusú ruhákra lehet számítani, melyek a márka és az énekesnő divatszemléletéhez egyaránt közel állnak. Valószínűleg csajos és ütős lesz az új kollekció, mely március 5-én kerül az üzletekbe és az online shopokba. Mi már kíváncsian várjuk.