Az Erno Laszlo kozmetikumok igen magas kategóriát képviselnek, nem véletlenül használja Madonna is a márkát, de rajongója volt Marylin Monroe és Jackie Kennedy is.
Magyar siker
Bár ma már amerikai bázisú a cég, megalkotója egy magyar bőrgyógyász doktor, László Ernő volt, aki először ismerte fel az arctisztítás fontosságát. Kollégái szerint hetvenéves korában is csak ötvennek látszott, hála saját készítményeinek. Az árban sem éppen alacsony kategóriás termékek csak pár éve kaphatók itthon is.
A termékcsalád különlegessége, hogy az Erno Laszlo kutatócsoportjának sikerült elsőként és a világon egyedülálló módon az algában található több mint hetvenféle tápanyagot kinyerni és beépíteni a termékekbe, méghozzá úgy, hogy azok mindegyike fel is tud szívódni, és képes kifejteni jótékony hatását.
Sima és ránctalan szemkörnyék
Legújabb termékük egy szemkörnyék-feszesítő szérum. A fiatalság elixírjét jelenti a rugalmasságát és feszességét vesztett bőr számára. Hatékony szállítórendszerrel juttatja el a kulcsfontosságú tápláló hatóanyagokat a bőr sejtjeihez, táplálva a bőr mikrokörnyezetét és az új kollagén termelődését. A bőr így feszesebbé, simábbá, rugalmasabbá és egészségesebbé válik.